Friday, 4 November 2016

FOOD PURIFIER: BIOZONE BY HAIO




Selamat datang November...

Sekejap je kan dah bulan November. Aishh..semalam harga minyak naik pula. Minyak petrol, minyak masak..macam-macam la naik. Bertambah lah lagi kos sara hidup bulanan kita. Dalam nak berjimat, kita kena pastikan kesihatan kita juga terjaga. Kos perubatan juga tinggi kan. Walaupun kita ada insurans untuk back up kos perubatan tapi Mencegah itu Lebih Baik daripada Mengubati.

Eh..kena pula dengan topik yang olyn nak kongsikan dengan anda semua. Sebelum itu, olyn nak tanya anda semua. Korang tahu tak yang makanan yang kita ambil terdapat pembunuh senyap seperti racun serangga larut air & larut lemak pada sayuran atau buah-buahan, antibiotik & bakteria pada daging, ikan atau ayam?




Terkejut?

Seperti biasa, sebelum memasak, pasti kita membasuh sayur, buah, daging, ikan & ayam sebersihnya kan.. Tapi bagaimana pula dengan selaput2 racun pada sayur & buah atau ubat/antibiotik yang disuntik pada ayam atau lembu?

Tak cukup rasanya dengan hanya mencuci menggunakan air biasa.

Jangan risau..

LET'S PURIFY OUR FOOD WITH BIOZONE FOOD PURIFIER


BIOZONE FOOD PURIFIER



APA ITU BIOZONE FOOD PURIFIER?

Biozone Food Purifier menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3). Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar. Hasilnya makanan akan lebih segar, bersih & terhindar daripada racun/ bakteria.



Untuk persoalan lebih lanjut tentang BIOZONE FOOD PURIFIER boleh baca di SINI

Antara Kelebihan BIOZONE FOOD PURIFIER:

1) Ianya selamat digunakan.
2) Berkesan dalam menyingkirkan bahan-bahan pencemar pada makanan, 
    sambil memelihara nutrien dalam makanan.
3) Berkesan dalam mengekalkan kesegaran makanan & menyingkirkan bau           busuk.
4) Dapat digunakan pada semua jenis makanan: daging/ buah-buahan/ Sayur-       sayuran/ makanan laut & herba
5) Penjanaan ozon yang konsisten & mesra alam.

Cara penggunaan BIOZONE FOOD PURIFIER

1) Sediakan semangkuk air. Gunakan mangkuk kaca.
2) Bersihkan makanan & potong kepada kepingan.
3) Letakkan makanan di dalam mangkuk.
4) Aras air perlu dipastikan menutupi makanan yang ingin dipurifikasikan. 
    Max 10 liter air.
5) Tiub silikon bergred medikal dimasukkan ke dalam mangkuk dengan                 merendamkan batu seramik di dalam air.
6) Tekan butang pengawal masa bergantung pada jenis makanan yang                   dipurifikasi. Secara umum, masa purifikasi untuk semua jenis makanan             adalah 15 minit. Sila rujuk pada buku panduan untuk info lebih terperinci.

Jom kita sama-sama menjaga kesihatan badan kita. 

BELI SEKARANG UNTUK PELUANG JIMAT!

Harga PROMO RM999 (harga asal RM1750). Inilah masanya untuk hadiahkan pada diri sendiri, mak, nenek atau adik beradik yang lain.

Whatsapp Olyn 016 3542963 untuk order.






No comments:

Post a Comment